Liever naakt dan namaak - Jack Botermans en Wijnand Veenendaal

Artikel 70 van 124
€ 10,00

Hoe We Door Reclame Zijn Verleid.

In de jaren voor en na de Tweede Wereldoorlog lag de nadruk op de gedrukte reclame. In dit boek zijn reproducties opgenomen van reclame-uitingen uit die periode, ongeveer tot de jaren tachtig; de nadruk ligt op de twintig jaar na de Tweede Wereldoorlog. Alle nu nog bekende zaken als werk, cadeaus, prijsvragen en dergelijke waren toen ook aanwezig. Achteraf onthullend/onthutsend is de tabaksreclame. De toelichtende tekst in tot een minimum beperkt gebleven. Alle aandacht gaat dus uit naar de fraaie reproducties in kleur en zwart-wit. Vooral een leuk en nostalgisch kijk- en bladerboek voor degenen die zich de advertenties nog herinneren. Verzorgde uitgave in vierkant formaat. Recensie: Drs. D.A. Bloemendaal. Formaat 20x255x255mm Hardcover 144 pag. isbn 9789058979070. Prima staat.

031223

 

© 2012 - 2024 Second Life | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel