Liever naakt dan namaak - Jack Botermans en Wijnand Veenendaal

Vorige Artikel 36 van 59 Volgende
€ 12,50
Aantal

Hoe We Door Reclame Zijn Verleid.

In de jaren voor en na de Tweede Wereldoorlog lag de nadruk op de gedrukte reclame. In dit boek zijn reproducties opgenomen van reclame-uitingen uit die periode, ongeveer tot de jaren tachtig; de nadruk ligt op de twintig jaar na de Tweede Wereldoorlog. Alle nu nog bekende zaken als werk, cadeaus, prijsvragen en dergelijke waren toen ook aanwezig. Achteraf onthullend/onthutsend is de tabaksreclame. De toelichtende tekst in tot een minimum beperkt gebleven. Alle aandacht gaat dus uit naar de fraaie reproducties in kleur en zwart-wit. Vooral een leuk en nostalgisch kijk- en bladerboek voor degenen die zich de advertenties nog herinneren. Verzorgde uitgave in vierkant formaat. Recensie: Drs. D.A. Bloemendaal. Formaat 20x255x255mm Hardcover 144 pag. isbn 9789058979070. Nieuw!

310320

Voorraad: 1

© 2012 - 2020 Second Life | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel